Inte så roligt men behövligt...

Tjo!
 
Min dag igår blev inte så rolig kanske men det var en behövlig vilodag för att minimera risk för "anfall". Jag tog en dag i sängläge och var endast uppe för måltider och toabesök. I övrigt låg jag i sängen med sovmask och öronproppar större delen av dagen. Dagen vart lång men jag klarade den!
 
Idag känner jag mig fortfarande inte helt bra så risken finns att det får bli ytterligare en dag i sängläge men då kanske jag orkar läsa kortare stunder eller lyssna på podcast om jag har turen på min sida. Oavsett så kommer det få bli en väldigt lugn dag för mig och tösen som försöker njuta av lugnet och naturen. Kramiz
 
Mycket vila blir det:
 
Antingen kommer regnet över ön idag eller så går det runt: 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0