Nya tag efter gårdagen...

Tjo!
 
Gårdagen blev verkligen en utmaning och tillslut brast det lite för mig. Vilket är helt okej och naturligt att det gör ibland. Det var rätt skönt faktiskt att få släppa ut allt och samla nya krafter. Det är otroligt mycket funderingar och rädslor som börjar byggas upp nu inför hösten. Så hur mycket jag än försökt tänka på annat och behålla lugnet så ökar rädslorna ju närmaste hösten vi kommer.
 
Idag ska jag i alla fall försöka ta en kort promenad innan första vilostunden. Jag hoppas även vädret är såpass stabilt att jag kanske kan få vila utomhus, men det återstår att se. Jag måste börja med att ta mig upp ur sängen försiktigt och idag hoppas jag yrseln är borta eller i alla fall mindre än igår så jag kan vara uppe lite mer än vara vid måltider. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jasmine

Är det något speciellt som händer i höst du är orolig för? :/ Stackare men skönt att gråta. Bra att tillåta sig att göra det.
Kram <3

Svar: En massa som måste fixas gällande FK.
Ja, det är så viktigt att släppa ut tårarna då och då. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-07-18 @ 01:44:51
Jennifer

Jag är också helt sjukt rädd för hösten.. På riktigt :(
Styrke kram till dig fina du! <3

Svar: Åh fina du inte roligt att höra att du också är nervös och orolig inför hösten😔 Många Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-18 @ 02:19:27
URL: http://jennifermarie.se
Jasmine

Usch stackare, har också stress med FK. Är sån otrolig stoppkloss och stressar så mkt. Hoppas det går bra. Kram <3

Svar: Det är ju de tyvärr😔 vill bara få det överstökat men tror tyvärr striden lär bli lång. Många Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-23 @ 14:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0