Så var regnet här igen...

Hej på er!
 
Idag vakna man upp av regnet som öser ner utanför. En del av mig tycker det är mysigt en annan del av mig säger bara nej. Detta vädret ger sån smärta i kroppen så det knappt går beskriva och kylan gör det inte lättare. Det kommer bli en tuff dag efter en tuff natt med många vändningar från sida till sida.

Jag ska i alla fall försöka göra mitt bästa för att klara vara uppe för att få i mig näring. Om kroppen tillåter senare sen vill jag även försöka ge mig på att se film med tösen men då måste kroppen vara i bättre skick än vad den är nu. Det kommer nog bli sängläge med mycket filtar och täcken idag. Kramiz❤
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0