Startar helgen lugnt och stilla...

Tjo!
 
Naturen här ute ger inte bara ett lugn utan den här även sina magiska tillfällen. Dem senaste dagarna har jag och pappa fått se små fågelungar en efter fått lära sig flyga. Från och med i går står boet i carporten tomt under dagen. Så nu kan man återigen vara där utan att de vuxna fåglarna skriker åt en. Jag förökte fånga ungarna på bild utan att störa men bilderna blev inget bra..
 
Min kropp däremot är rätt off just nu även om humöret är på topp Jag känner mig riktigt matt och mör i kroppen pga mensen. Så för min del blir det mycket vilande under dagen och helgen för att jag ska klara av måltiderna så bra det bara går. Men jag ska försöka ta mig ut korta stunder då och då när vädret tillåter och bara andas in massa frisk luft. kramiz
 
 
Fågelboet där en unge sitter och tittar ut: 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0