Tagit mig upp tidigt...

Godmorgon!
 
Då har man lyckats ta sig upp tidigt och jag mår okej trots anfallet under kvällen igår. Det kom sådär smygande precis som sist. Vilket gjorde att jag kände igen första tecken och därmed kunde lägga mig ner och vila innan skakningarna hann bli så kraftiga. Vilket var skönt för då blev inte smärtorna så intensiva.
 
Idag känner jag mig bättre och inte alls lika vimsig. Så planen är att jag ska försöka följa med pappa till stan för att hämta ut mediciner till tösen samt fixa lite små ärenden när vi ändå är där. Men först blir de ett försök att få i sig lite frukost, vilket inte är de lättast såhär tidigt. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0