Välbehövlig nattsömn...

Tjo!
 
Idag vakna jag upp till att någon stod och knacka på dörren. Till en början trodde jag det var mini men när jag titta ut genom fönstret såg jag min guddotter P-M som tålmodigt stod ute i regnet och vänta på att jag skulle komma och öppna. Hon såg lite förvånad ut när jag väl öppna i pyjamas med sovmasken i pannan och säger orden "hjärtat jag sover". Hon blev lite ledsen men samtidigt vet jag att de går över så fort jag kommer upp.

Inatt sov jag i alla fall otroligt skönt även om jag vakna till flera gånger för att byta sida. Måste ändå säga att min nya kudde jag köpte förra veckan var ett bra inköp. Sover så mycket mer avslappnat med den mellan knän. Dessutom minskar det risk för tryck/blåmärken på just knäna. För det är vad jag får om mina knän ligger emot varann mer än 10 min. Kudden är min räddare kan man säga. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0