♥Veckans Stolthet/Glädje v.28♥

Hej pä er!
 
Då är snart ännu en vecka slut och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Måste säga att den har varit en utmaning att ta sig igenon särskilt när det kommer till ork och att ha energi över. Men jag har haft ett par fina stunder också även om dem varit få till följd av infektion och regn. För såklart ska jag lyckas åka på någon infektion när man bara tänkt ha en lugn och mysig sommar. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Målat klart min låda.
 
 Tagit det väldigt lugnt.
 
 Läst ut en bok.
 
♥ Njutit av solen.
 
 Ätit rejält och regelbundet.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0