Frukosten går allt bättre....

Heej!
 
Nu halvsitter/ligger jag i soffan efter att ha fått i mig frukost och den senaste tiden har frukosten gått förvånansvärt bra så länge jag vaknar efter 10. Jag har gått från enbart 1dl yoghurt till att få i mig en smörgås istället. Det känns fantastiskt kan jag lova.
 
Ikväll bär det av till ön och med tanke på att jag missa vistelsen förra veckan känns det underbart att få komma dit. Dock lite nervös för att mina rutiner ska rubbas särskilt tiderna för måltider. Får hålla tummarna att det rullar på ändå. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Håller tummarna för att rutinerna hålls. Kollar efter uppdateringar så jag får veta hur det gått ♥️

Svar: Tack, Idag gick det hyfsat så hoppas det fortsätter lika bra resten av vistelsen nu. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-04-01 @ 07:09:57
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0