♥Veckans Stolthet/Glädje v.49♥

Hej på er!
 
 Då har ännu en galen vecka lidit mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den så gott det går. Vecka startade lite trögt med mycket värk i kroppen och långa plågsamma nätter. Men jag tog mig igenom det trots en del tårar och efter helgen på ön känner jag mig väldigt taggad inför en ny fräsch vecka som förhoppningvis blir lite jämnare i mitt måendet. Nu är det verkligen inte många veckor kvar av detta år, vilket är helt galet! Men här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan och som jag kommer bära med mig. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Ätit så himla bra.
 
 Kommit ut till ön.
 
 Orkat pussla lite.
 
 Njutit av den vackra vinternaturen
på ön.
 
Vilat regelbundet och bromsat i tid för
en gång skull.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0