♥Veckans Stolthet/Glädje v.51♥

Hej på er!
 
Imorgon är det redan julafton och då har jag bara tänkt ha en mysig dag med päronen därför tänkte jag att jag får sammanfatta veckan redan idag. Denna veckan har verkligen varit en utmaing när det kommer till vädret som skiftat från dag till dag, något som ställer till det rejält för min kroppen. Men det ser i alla fall ut som vi får en vit jul i år vilket såklart känns lite mysigt ändå. I övrigt har veckan varit ganska lugn bortsett från en liten jullunch i onsdags som var super trevlig. Jag har verkligen försökt tagit det så lugnt som möjligt för att orka med julen trots att vi inte kommer ha eller kommer åka på något stort firande. Känns ändå alltid bra att vila upp sig innan även midre firanden för man vet aldrig vad som kan tänkas dyka upp. Här kommer i alla flal fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Kom iväg på jullunch.
 
 Haft mysiga kvällar med en
kopp Te.
 
 Haft god aptit och känt sug efter
massa god mat.
 
 Fått lite frisk luft.
 
Orkat se en rolig film.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0