♥Veckans Stolthet/Glädje v.11♥

Hej på er!
 
Då har ännu en vecka lidit mot sitt slut och denna har varit både mysig men också fruktansvärt tuff. Veckan började relativt lugn och bra. Jag kom iväg i Onsdags för att göra klart min fuskpolo och ha möte. Men på Torsdags förmiddag när jag vaknade kändes min kropp allt annat än bra. Smärtorna var så starka att kroppen domna bort därav kom det inte upp ett inlägg i torsdags. Idag har jag sakta börjat återhämta mig igen och trots ett mindre trevligt avslut på andra halvan av veckan så har jag i alla fall några små guldkorn under veckans gång. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Ringde min dietist om recept på de nd
som fungerar för mig.
 
Fick en skymt av en vacker solnedgång.
 
 Hittat nytt projekt att virka.
 
Inte behövt varit ensam utan haft enormt stöd när
ångesten blivit för mycket för mig.
 
 Jag tog mig en plågsam influensa.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0