Dags att gå igenom Medicin-Förrådet...

Goddag!
 
Ny dag, nya möjligheter sägs det men om jag ska vara ärligt tror jag knappst denna dag lär vara mer spännande än de övriga dagarna i veckan. Det blir sängläge större delen av dygnet och sen måla en stund på kvällen. Allt för kroppen ska få återhämta sig efter förkylningen.
 
Dock behöver jag nog beställa hem lite saker från apoteket idag. Min näsolja och ögondroppar börjar ta slut här hemma. Tror även jag ska gå igenom min medicinlåda ifall det är något även där som behöver fyllas på när jag ändå ska beställa. kramiz<3
 
Ni har väl inte glömt bort att ställa frågor till Frågestunden? Det kan ni göra HÄR!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0