Mini-pe är det enda som hjälpt mig...

Goddag!
 
Då har jag iallafall fått en punkt avklarad för denna veckan och det var att ringa om receptförnyelse på Mini-pe. Det enda preventivmedel som min kropp klarar av någorlunda bra trots att det vart lite struligt med mellanblödningar till och från. Men jag har bara haft ca tre tillfällen med kraftig mensvärk per år sen jag börja med mini-pe för 3-4 årsen istället för varje månad.
 
Vilket gjort att jag sparat in enormt med energi som jag kan lägga på nått annat. Dock var vägen till att hitta rätt inte den lättaste. Anledningen till att det slutligen föll på Mini-pe var för den innehöll bara små doser av ämnet gestagen. kramiz<3
 
Om ni vill får ni gärna berätta vad ni använder eller har testat för preventivmedel?
 
Jag har testat:
  • Cerazette
  • Gestrina
  • Kopparspiral
  • Mini-pe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0