♥Veckans Stolthet/Glädje v.45♥

Hej på er!
 
 Ännu en vecka har flugit förbi och det är dags att sammanfatta den så gott det går. Den har minst sagt varit kämpig när det kommer till kroppen och nätterna har varit riktigt kaos på grund av all smärta. Men efter samlat mod att be om hjälp, kunde jag i alla fall släppa allt som hade med hemmet att göra inför besiktningen. Så nu under helgen har jag bara försökt fokusera på att återhämta mig och få lite sömn/vila när smärtorna varit som lugnast. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Lärt mig älska te.
 
 Fått många stunder av skratt.
 
♥ Vågat be om hjälp.
 
 Kommit ut i friska luften en stund.
 
 Fått träffa min brors pojkar.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0