Bara njuter av dagarna här...

Hej!
 
Här ute på ön rullar vardagen på rätt bra sen mitt mående blev lite stabilare. Vädret är på topp igen, visst det blåser en del men solen är åtminstone framme större delen av dagen, så det har blivit ett par vilostunder ute i solstolen fast i skuggan såklart. Jag kan ju inte vara i solen utan att bli bränd sen jag igenomgick min starka akne behandling 2017. 
 
I övrigt tar vi verkligen bara en dag i taget här ute på ön och det känns så himla skönt efter haft en hektiskt och rörig vår med många bokade vårdmöten. Nu kan jag låta kropp och själen få läka en aning inför hösten som man aldrig vet hur den blir. Kramiz
 
 
  
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0