Jävla Bronkit!!!

Tjoho!
 
Min "Akuta/kroniska" bronkit har blivit värre och då menar jag mycket värre! Så vi får se hur det blir med min resa till kungarike som jag hade tänkt göra imorgon fram till lördag/söndag.
 
Men mår jag inte bättre tills imorgon får jag nog fixa läkartid. Då jag vill kunna andas utan att få kramp i luftrören/"Kvävas". Dessutom har all hosta gjort att jag har fruktansvärt ont i bröstkorgen "Kostokondit". Så vill bara bli av med skiten även om jag vet att det är svårt och oftast kommer tillbaks. Kramiz<3
 


Kommentarer
Girly Obsessions

Om du är en tjej i tonåren så tycker jag verkligen att du ska kolla in min blogg. Den är ganska så ny nu eftersom jag började på den tidigare idag.(;

Den innehåller, eller rättare sagt kommer att innehålla allt som finns i ung tjejs liv.

Om du kollar in så kommer du att förstå mer,♥

2012-10-30 @ 21:16:04
URL: http://girlyobsessions.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0