Trixies moster dag=)

Godmorgon!
 
Inatt sov jag jätte bra tack o lov, så idag ska jag iallfall orka ta mig ut en stund med Trixie. Ska bli så kul att få visa Trixie änderna i dammen. Hon älskar djur och idag är det ju sista heldag hon och jag har tillsammans.
 
Dessutom är hon väldigt mostrig idag, så hon lär nog inte vilja lämna mig inte ens när jag ska på toa. Ne.. bäst vi traskar ut nu innan regnet kommer igen. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: ONT Nacke, axlar, Höft. Slem i halsen, hosta.
 
Jag och Trixies morgonmys i morse:


Kommentarer
Maddiie

Vad härligt att du har fått en god natts sömn :)
Hoppas du får en fin dag :)
Kram

2012-10-17 @ 10:25:48
URL: http://maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0