Brända mandlar till kvällarna...

Goddag!
 
Idag känner jag mig riktigt matt i kroppen och skulle inte bli förvånad om jag till och med är lite febrig. Men det är en smäll jag räkna med då jag valde att åka med till Västerås. Så får försöka hålla ut tills det blir bättre igen. Närmaste tiden ska jag bara ta det lugn och vila upp mig.
 
Jag fick förresten ett extremt sug efter brända madlar igår så kunde inte låta bli att åka in till matfestvalen här i stan för att köpa 2 påsar mandlar. Det är svårt att hitta goda sådana och jag vet ju sen tidigare att vagnen som står under festivalen har grymt goda mandlar. Så nu har jag brända mandlar till kvällarna när jag sitter och målar. Bästa snackset som finns enligt mig! kramiz<3
 
 
Något sliten, men otroligt lycklig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad gott med brända mandlar :)

Svar: Riktigt mumsigt<3<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-27 @ 20:45:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0