♥Veckans Hiss & Diss♥

Tjo på er!
 
Denna veckan har minst sagt vart en berg och dalbana av känslor. Tyvärr är det så det blir i livet ibland och man kan inte göra mer än sitt bästa. Jag hoppas dock kommande vecka blir något bättre och framför allt att jag orkar komma ut mer. Vi får hålla tummarna. kramiz<3
 
Glöm inte att ni också gärna får berätta om eran hiss och diss för veckan!
 
 
 
 
Veckans Diss: All ångest och huvudvärk som kommit och gått hela dagarna.
 
 
 
 
Veckans Hiss: Jag kom ut till ön ett par dagar samt firat min extra lillasysters 25-årsdag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sophia

Går din sjukdom i skov? Du verkar må dåligt varje dag. Tråkigt 😓 är det smärtan som du får stå ut med?

Svar: Ja den går i skov och senaste halvåret har jag vart betydligt mkt sämre. Det nervsmärtor, ständig trötthet som aldrig försvinner utan för varje ansträngning jag gör blir jag bara tröttare och till slut kollapsar jag. Därför är jag noga med att vila på dagen. Tyvärr påverkar ju sjukdom allt även talet de dagar jag är som sämst. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-01-29 @ 10:23:06
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0