♥Veckans Hiss & Diss♥ V.42

Goddag på er!
 
 Denna veckan har verkligen vart en utmaning på många plan kan jag säga. Visserligen hade jag ett enormt stöd i början av veckan, vilket var skönt för jag var så galet nervös inför rehab besöket under Måndagen. Jag har även fått lite små saker gjorda här hemma vilket alltid känns bra. Igår fick jag dessutom besök av min systers familj och det är alltid peppande att få ha barnen nära mig även om det såklart tar på krafterna. kramiz<3
 
 
 
Tummen Upp: Rehabbesöket gick bättre än förväntat
och sjukgymnasten hade läst på om ME.
 
 
 
 
Tummen Ner: Jag har mest troligen åkt på den envisa förkylningen
och det innebär en hel del panikattacker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Min förkylning vill inte heller släppa :(

Svar: usch=( håller tummarna att den försvinner helt snart. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-21 @ 20:38:20
URL: http://missjennifer.se
Blondina

Krya på dig!

Svar: tack=)
♥JèÑnIèY♥

2018-10-22 @ 01:42:25
URL: http://blondinas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0