Startar veckan lite försiktigt...

Goddag!
 
Ny vecka med nya möjligheter är här och jag är så redo. Visserligen har jag inga större planer mer än i slutet av veckan när jag ska till ön igen och det ska bli så skönt. Nu i början av veckan har jag mest tänk ta dagarna lite som de kommer och försöka sitta ute en liten stund varje dag om vädret tillåter och då framförallt på kvällen när det finns lite skugga i trädgården här i stan. Jag vill bara få njuta av alla blommor som färglatt lyser upp naturen nu.
 
Jag mår fortfarande inte helt bra efter infektionen men jag kämpar på så gott det går och mer än så kan man inte göra. Imorgon ska jag försöka fixa så jag får nytt recept på brustabletterna som löser upp slem så det blir lättare att få upp. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Skönt att ta dagarna lite som de kommer, det gör jag med :D

Svar: Visst är det rätt skönt att inte ha något inbokat utan bara ta allt efter som. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-17 @ 20:36:45
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0