En helt oplanerad dag & helg...

Tjo!
 
Ny dag är här för att ta sig an och än så länge är den extremt lugn och oplanerad precis som även helgen är. Jag hade ju en väldigt bra vilodag igår trots all smärta. Det var så mysigt att få koppla av i solstolen innan solen gick i moln och kylan kom. Varit alldeles för få dagar man kunnat vila ute i sommar det är ju annars de som är en höjdpunkt för mig. Idag får det nog bli vila inomhus igen tills värmen är tillbaka. 

Min fot är inte riktigt okej efter i Onsdags så jag bör undvika allt för mycket belastning på den närmsta dagarna. Försöka ha foten i högläge när jag ligger/sitter ner för att minska smärtan lite, men inte så lätt alla gånger när man inte kan räta ut knäna utan måste ha kuddar under för att avlasta. Den smärtan är ju som tur bara tillfällig även om det ställer till det lite för en. Kramiz
 
Ett kapitel i taget får det bli, men det är så
mysigt att få läsa lite då och då när solen är framme: 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0