Falla ner och resa sig igen...

Hej!
 
 Igår var en relativ lugn dag och jag försökte mest ta hand om mig själv lite extra. Dock bröt jag ihop lite på eftermiddag/kvällen efter att ha läst anteckningar efter undersökningen i Göteborg i slutet av juni. Det var egentligen inget dåligt skrivet så. Men de dem misstänker gjorde att känslorna exploderade. Får se vad dem lägger upp för plan här näst.

Efter pratat med min älskade syster en stund igår kväll försvann tårarna även om känslan av hopplöshet fanns kvar. Så glad över att hon också är här ute på ön nu. Det var så skönt att få hållas om när bägaren rann över. Tillsammans är vi starka! Idag känns det lättare inombords och idag blir det nog en liten utflykt. Kramiz❤
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer
Emma Engström

Massa kramar till dig! Vad skönt att du har din syster och att få prata ut kan vara så härligt ibland, att inte hålla allt inom sig! Kram <3

Svar: Enormt glad att hon var här ute nu annars hade jag fått vara ensam i alla känslor. Det var så skönt! Idag känns det mycket bättre. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-07-21 @ 13:05:55
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Jozefphina

Finns alltid nära även när jag inte är nära!!! ÄLSKAR DIG SÅ IN I HELA FRIDEN MYCKET!!

Svar: Älskade stora syster❤❤❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-28 @ 19:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0