Magkänslan & beslutet igår...

Hej på er!

Igår var minst sagt en blandad dag när kom till väder. Den startade med molnigt och ca 15 grader ute. Jag kan inte ens klassa det som sommar med den tempraturen tyvärr. Framåt kvällen titta i alla fall solen till sist fram och tösen som har väntat i veckor på att få bada vid slottet lyckades övertala sin morfar att åka dit för kvällsbad.

Jag följde med men redan när vi kom dit kände jag att det blir inget bada för mig även om jag så gärna ville de. Jag frös så mycket och smärtorna i lederna var redan plågsamma. De andra två däremot tog sig ett snabbt avsvalkande dopp innan vi begav oss hemåt igen.

Strax innan jag skulle somna ökade smärtorna såpass att jag inte längre kunde hålla emot. Ljuden vid rörelse började komma och så även tårarna. Jag tog alltså rätt beslut om badet trots allt. Min magkänsla hade ännu en gång rätt. Kramiz
 
Fick i alla fall lite mysiga bilder att se tillbaka på: 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0