Nu skifta det igen...

 Hej!
 
Idag känner jag mig allt annat än bra. Smärtorna har gått från hanterbara till att jag knappt klarar röra mig utan att en tår rinner ner för kinden. Igår var det sol ute och idag regnar det återigen. Det här är precis de väderskiftningarna min kropp varken behöver eller klarar av. Kan vädret inte bara stabilisera sig nu så jag kan återhämta mig.
 
För min del får det bli en mysig dag i sängen och kanske med lite tur orkar jag se någon rolig film. Jag hade nog behövt köra TENS men då jag fortfarande har symtom från förkylningen bör jag vänta med att använda den ett tag till. Jag får försöka klara dagen så bra det bara går och hoppas att jag fixar de så bra det går. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Hilma Eklund

Men åh vad kämpigt! Önskar jag kunde göra något för att hjälpa dig ❤️ Massa kramar fina du!

Svar: Känner mig lite bättre i kroppen idag som tur är även om man känner sig väldigt matt. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-07-14 @ 16:45:49
URL: http://www.nouw.com/hilma
Emma Engström

Kn nog vara bra att vänta lite med träning osv om man inte känner sig helt kry än så det inte blir värre! Kram på dig <3

Svar: Tror också det hur mycket jag än hade behövt TENS så vill jag inte bli sämre. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-07-14 @ 17:47:20
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0