Plötslig smärta och solsken...

Hej på er!
 
Det blev tre härliga timmar med TENS-maskinen innan en obehaglig smärta som jag känner igen väl från ytliga blodkärl som "spricker" kom. Det är något jag fått till och från senaste månaderna. Oftast brukar jag härda ut men igår var det bara några cm från ärret efter benmärgsprovet jag tog för snart ett år sen. Så de tog en stund innan jag kunde lokalisera var ifrån den obehagliga smärtan kom och hur jag skulle ligga för att minska trycket mot området.

Idag skiner solen i alla fall och förhoppningsvis blir det lite bättre temperatur ute så man kan vistas utomhus utan att bli kall. Allra helst vill jag ligga i solstolen men får se om jag kan ligga på rygg utan att den obehagliga smärtan gör sig allt för påmind. I övrigt har jag inga större planer än att ta dagen som den kommer. Enda jag vet helt säkert är att någon gång under eftermiddagen kommer mensen anlända vare sig jag vill eller inte. Kramiz❤
 
 Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0