Solsken och vilodag...

Hej på er!
 
Vilken otroligt fin dag vi fick igår med solsken och mindre blåst. Visserligen var tempraturen inte ute mer än 18 19 grader men  betydligt skönare att vara ute än när det var blåsigt och 14 grader. Jag hoppas verkligen värmen kommer tillbaka så kroppen mjukaste upp lite för nu känner jag mig lika stel som en pinne. 
 
Idag har jag beslutat mig för att jag ska bara vara uppe vid måltider och toabesök annars ska jag hålla mig nerbäddad i sängen och vila mig. Min puls igår var skyhög och det tog hårt på min kropp. Så det får bli en vilodag och hoppas på att jag klarar vara uppe mer imorgon istället. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Emma Engström

Vi har haft det lite finare och mindre blåsigt idag, så himla skönt men hoppas såklart det blir ännu bättre! 😃 jag hoppas du tagit hand om dig idag och vilat som du tänkt! Kram i massor ❤️

Svar: Samma här blåsten är nästan borta helt. Det kom en rejäl regnskur på kvällen igår men annars sken solen hela dagen. Ja, tempraturen får gärna vara lite varmare nu😊 Det blev en heldag i sängen igår och tror även denna dag kommer bli så till större del. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-09 @ 18:36:15
URL: http://Http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0