Starka vindar utanför...

Tjo!
 
Usch vad jag vakna med ett ryck i morse av alla ljud utanför. Det blåser så mycket ute att jag tycker det är lite smått läskigt att vara själv i rummet. Det känslan har jag aldrig haft förut när det kommer till starka vindar. Jag är så rädd att träd ska falla ner. Men får försöka släppa den tanken och hoppas vinden lugnar ner sig lite inför nästa natt. Så sömnen blir lite bättre och jämnare.
 
Men nu är det dags att starta eller dra igång en ny vecka och egentligen har jag inga större planer än att vi kanske får besök. Jag känner mig så redo för en ny vecka ändå. Jag vill så gärna skapa nya minnen av denna sommaren trots att vädret är tråkigt just nu. Kanske blir filmmys eller så bara podlyssnande. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Emma Engström

Det har verkligen blåst så sjukt mycket igår, under natten och idag! Kan också tycka det är lite otäckt men får hoppas det blir bättre <3 Vad mysigt det lät med lite besök kanske, ha en himla bra dag <3

Svar: Visst är den som tur verkar blåsten lugna sig nu.🙏 Min lillebror och hans söner kom hit igår för att övernatta. Är så mysigt att få se små barn springa omkring här ute igen. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-06 @ 12:47:31
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Hilma Eklund

Ja det har verkligen blåst alltså, så himla trist! Hoppas du får sova bättre inatt 💛 kram!

Svar: Ja varit riktigt märkligt väder senaste dagarna men det tycks bli stabilare nu.😊 Jodå sov betydligt mycket bättre inatt. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-07 @ 11:34:30
URL: http://www.nouw.com/hilma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0