♥Veckans Stolthet/Glädje v.27♥

Hej på er!
 
Vilken dagar det har varit denna veckan. Dem flesta har varit helt okej medans andra sådär. Men tror ingen av dagarna varit riktigt usel. Så det känns ju rätt härlig trots att jag inte hittat på något speciellt utan mest tagit dagarna allt efter som. Vilket jag tror är precis det jag behöver nu efter allt som varit under våren och Juni månad. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över med veckan som nu börjar lida mot sitt slut. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Klarat att måla två av tre lager
färg på min låda.
 
 Fått ner min vilopuls.
 
 Ätit lite i taget men
regelbundet.
 
Njutit av naturen här ute
på ön.
 
 Firade min födelsedag lite
smått.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
  


Kommentarer
Emma Engström

Att ta dagarna som de kommer bara kan vara jätteskönt ibland, och du ska verkligen tänka på dig som jag påmint om många gånger! <3 Jag tycker du fått ner otroligt fina och bra punkter från veckan, keep going! Kram vännen <3

Svar: Tycker det är de bästa som finns just att ta dagarna som de kommer. Åh Ja du har rätt vännen. Denna sommaren har jag som mål att hitta ett lugn inom mig och ta hand om mig själv lite extra varje dag genom avslappningsövningar . Tack vännen, blir så glad av dina kommentarer de peppar en så mycket. Många Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-05 @ 17:11:14
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0