Dagen lär bli en utmaning...

Hej på er!
 
Idag kommer nog bli en rejäl utmaning när det kommer till kroppen. Jag har så obeskrivligt ont och känner mig stel som bara den. Tänkt jag ska försöka ta mig ett bad eller i alla fall en varm dusch innan jag återigen ska bädda ner mig i sängen för vila. För vila är det som gäller nu.  
 
Ett dygn kvar sen kommer mensen och då brukar smärtorna klinga av dag för dag. Så det kommer bli bättre igen och det gäller att bara hålla ut tills det vänder och det gör det förhoppningsvis till helgen. Men det är kämpig när kroppen strejkar såhär innan. Det tar mycket på krafterna. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Hur har det gått för dig idag vännen? Blir så ledsen över hur ont du ska behöva ha det <3 KRAM

Svar: Dagen rulla på rätt bra trots smärtorna men jag krascha rejält på kvällen sen. Hoppas du har en super fin dag. Kramiz vännen💖
♥JèÑnIèY♥

2020-05-06 @ 17:12:35
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0