Försöka få lite frisk luft...

Hej på er!
 
Inatt sov jag stan 9 timmar och även om jag vakna till ett par gånger lyckades jag snabbt somna om. Igår kväll var jag lite smått rädd att natten skulle bli tuff med tanke på de svåra smärtorna som jag hade innan läggdags. Men som tur gick smärtorna ner när min nattmediciner börja verka. Därmed lyckades jag somna till slut och sov underbart skönt för en gång skull.
 
Idag är tanken att jag bara ska ta det lugnt och vila mig ofta. Jag hoppas dock kunna sitta ute i trädgården en stund så jag kan få njuta av den magiska naturen här ute. Får jag bara hjälp att bära ut en stol ska jag nog klara det. Dock behöver jag nog vila mig en stund innan jag ger mig på att klä på mig värma kläder för idag blåser det en hel del. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad skönt att du fick många timmars sömn vännen ❤️ jag hoppas du kunnat sitta ute mycket idag och njuta av våren. Massa kramar!

Svar: Det var en välbehövlig nattsömn<3 Blev inte mycket vistelse ute igår tyvärr det blåste så fruktansvärt kallt. Fick lite frisk luft i alla fall. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-14 @ 21:06:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0