Första dagarna efter dos 1...

 Hej på er!
 
Då var första sprutan tagen och jag har tänkt att sammanfattat de snart 2 dagarna som snart gått sen jag tog första dosen.
 
Dag 1:
Det var länge sen jag kände mig så obekväm i en situation som där när jag klev innanför dörrarna till en stor sal full av stolar. Där de flesta satt i väntan på att deras kvart skulle gå. Jag fick samma skräckkänsla som i högstadiet. Men själva sticket var inget i jämförelse med injektionerna jag fick varannan dag för några år sen.
 
Efter runt 5 timmar börja den kända ömheten komma i armen, men den var hanterbar även om den öka lite framåt midnatt. Dock somna jag sött med en kudde kramande för att avlasta armen och kunde även sova på den ömma sidan så länge jag vände mig försiktigt till den sidan. 
 
Dag 2:
Efter lite mer än första dygnet börja ömheten sakta klinga av men hade pyttelite frossa framåt kvällen. Men i övrigt kände jag inte av något alls och idag när jag vakna är smärtan i armen nästintill helt borta. Så första sprutan gick diffenetivt bättre än väntat. Hoppas bara dos två går lika bra. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0