Kommer nog bli en mysig helg...

Goddag!
 
 Då är det fredag igen och det är ju en av mina favorit dagar. Det känns som denna fredag lär bli någorlunda okej. Vädret är äntligen på topp igen efter ett par gråa dagar med små skurar av regn. Men regnet behövdes emellanåt för naturen skull. För mig är det helt okej att det regnar då och då särkilt om jag ändå har vilodagar.
 
Idag hoppas jag orka ta mig ut en stund med tösen och få njuta lite av värmen. Jag skulle behöva handla då kylskåpet börjar eka tomt. Men vet inte riktigt om kroppen är i skick för det, så hoppas kanske få hjälp med det ikväll. I övrigt blir det till att vänta på att min stora syster ska anlända hit för att vara här under helgen. kramiz<3
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0