♥Veckans Stolthet/Glädje v.48♥

Tjo på er!
 
 Då vardet söndag igen och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Jag måste börja med att säga att denna veckan varit en ganska fin vecka trots att de funnits stunder som varit extremt tuffa särskilt kvällarna som kantrats av en del anfall. Men till stösta del har veckan varit ganska bra och det som jag är allra mest glad över denna veckan är att min aptit har varit på topp. Så just nu njuter jag av att känna sug efter olika maträtter för rätt som det är kommer de sämre dagarna gällande maten. Här kommer i alla fall ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan och som jag kommer se tillbaka på. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Äntligen fått tag på en stickad
klänning till mina fodrade leggins.
 
 Ätit så mycket god mat.
 
 Påbörjat ännu ett gäng julkort.
 
 Jag kom upp på morgonen den 1 december för
att se primiären av årets julkalender.
 
Jag har för första gången på många år känt glädje
över att vara ute i vinterkylan.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0