Tillslut kom den även till mig...

Tjo!
 
Jag har försökt undvika det så länge som möjligt, men till slut lyckades även jag åka på någon form av förkylning. Dock måste jag säga att den har varit ganska lindrig än så länge, lite ömhet i halsen de första dygnen därefter har det mest varit febertoppar och ökad slemproduktion som varit riktigt äcklig. Men min aptit har varit förvånadsvärt bra trots att jag har en infektion i kroppen. Jag har ätit konstant känns det som för jag varit sugen på allt möjligt ätbart och då menar jag inte godis utan snarare äggsmörgåsar, spenatsoppa och räkcrepes m,m...
 
Sen är det såklart ett stort plus att jag nu även har en nd som fungerar för mig. Så näring har jag fått i mig däremot har jag extremt jobbig ångest denna veckan. Jag vet inte om det är för jag är isolerad från mina närmsta nu med infektionen eller om det är oron inför kommande läkarbesöket som spökar inom mig som gör att jag inte riktigt kan slappna av. Det kommer väl klarna med tiden. I helgen blir det i alla fall bara vila och kanske en stund här och där för virkningen för min del så hoppas jag vara feberfri till nästa vecka. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0