Min lilla tripp blev en enorm utmaning...

Tjo!
 
 Så jag längtat att få komma hit till gbg i över 1 års tiden då min senaste inplanerade resa dec förra året blev inställt pga infektion. Denna gången hade jag ett möte för att gjuta avtryck av mina öron för att äntligen fixa formgjutna sovproppar och det gick hur bra som helst förut. Så nu inväntar jag bara på att öronpropparna ska vara klara om ca 3-4 veckor. Mitt mående igår på kvällen efter både resan hit och den lång dag var fruktansvärt. Jag skakade något sjukt och på de började även kräkreflexerna bråka så vart ingen middag för mig igår. Tyvärr är illamående ett av mina symtom på att min puls är alldeles för hög, något som blivit extremt påtagligt senaste året.
 
Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon och hoppade därmed över hotellfrukosten så fick bli en rejäl lunch istället för min del. Det blev en trevlig lunch på MR Cake med min kompis. Måste säga att jag är så oerhört tacksamöver att ha en så fin vän som honom. Han stötta mig något otroligt igår när jag blev extremt dåligt mitt bland främmande folk. Idag är illmåendet något lugnare och jag hoppas det håller sig så. Skakningarna däremot kommer jag nog få dras med ett bra tag framöver. Men ikväll blir det i alla fall att åka hemåt igen och då blir det i lugna vagnen på tåget. Allt för att spara in på krafterna som går åt vid för mycket intryck. Kramiz<3
 
Nu väntas det dagar av vila och kämpande med måltiderna...
 
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0