♥Veckans Stolthet/Glädje v.46♥

Hej på er!
 
 Då har ännu en vecka lidit mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Den må ha varit extremt tuff när det kommer till kroppen då jag kraschar av minsta lilla just nu och det innefattar även basic sysslorna i hemmet som att ordna mat till mig själv. Men jag kämpar på så gott det går och får en del support av min far. Så nu är det verkligen en enorm uppförsbacke för mig men nog ska jag ta mig igenom detta skov och som tur får jag stunder av glädje mitt i allt elände också. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad/tacksam över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Vakna upp till att det var lite snö på marken ute
och vilken skillnad det blir på ljuset inne.
 
Försökt vila så mycket jag bara klarar med
mitt raslösa inre.
 
 Fått hem lite mer bebisar av min växt jag fick
av min morfar när jag var 9 år gammal.
 
 Fått välbehövlig massage över nacke/rygg.
 
Testat göra egen cheesecake i glasformar och
det blev så gott.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0