Ännu en provtagning...

Hej!
 
Då var det dags för ännu ett sjukhusbesök för att lämna njur och lever prover. Det känns sådär att behöva åka iväg på dessa provtagningar så tätt som var 3:e/4:e vecka. Dock är det inte många provtagningar kvar nu innan dem förhoppningsvis blir varannan månad istället. För jag tror dem vill ha lite koll på att mina värden går mot det normala igen efter behandlingen avslutats. Sen blir jag nog helt oberoende av sjukhuset igen om jag har turen på min sida.
 
När jag och E ändå är iväg så ska vi nog uträtta lite viktiga ärende som apoteket och inhandla allt som börjar ta slut här hemma. Jag tänker det är lika bra att ha det avklarat för denna månaden. Så kan jag fokusera på att ha roligt resterande dagar jag mår bra på. kramiz<3
 
Saknar livet på landet redan....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0