Irriterande mobilstrul under dopet...

Goddag!
 
Gårdagen gick till en början ganska bra, men efter ett par timmar börjar kroppen säga ifrån på riktigt. Jag fick svåra nervsmärtor i benen, armar, handleder och dem sitter tyvärr fortfarande i idag. Så jag får försöka ta det lite lugn denna söndag och bara göra lite små saker här hemma. Jag behöver bland annat stryka mina pärlplattor innan jag åker på läger i veckan. Vill inte riskera att dem går sönder medans jag är iväg, vilket hänt några gånger tidigare!
 
Jag mobilfota dopet igår men eftersom min telefon krångla efter senaste uppdateringen av operativsystem så hängde sig mobilen konstant och bilderna blev suddiga som tusan. Fett förbannad att man kan göra en så kass uppdatering som krånglar så mycket. Så jag hoppas verkligen dem löser problemet omedelbart! kramiz<3
 
Har ni bra tips på en systemkamera som inte konstar allt för mycket får ni gärna tipsa<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0