Uppföljning av behandlingen...

Goddag!
 
Då var även läkarbesök på sjukhuset avklarat och det gick bättre än förväntat. Vilket är lite av en lättnad just nu för jag var extremt nervös när jag satt i väntrummet. Jag kommer fortsätta med samma dos som nu allt för att undvika försämring av biverkningarna som plågar mig nått fruktansvärt. Hudläkaren var förvånad över hur fin min hud börja bli trots att jag bara går in i vecka 11 idag. Så vem vet jag kanske inte behöver gå på den fram till i höst utan bara till sommaren om jag har turen på min sida.
 
Efter läkarbesöket passa jag på att gå en sväng runt promenadstigen utanför sjukhuset. Det är så mysigt där och sen var jag lite nyfiken på hur långt vårens magi kommit. Nu är det inte långt kvar innan våren kommer på riktigt och det gör mig alldeles lycklig! kramiz<3
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0