Målakvällarna är underbara för mig...

Tjo!
 
Inatt har jag tack och lov fått sova ut ordentligt även om mamma var inne och titta till mig en gång i morse. tanken var att jag skulle gått upp för att ringa till Arbetsterapeuten men eftersom jag var helt matt i kroppen bestämde jag mig för att vänta med det. Jag behövde få min sköna sömn som jag sällan lyckas få.
 
 Trots att jag nyss gick upp längtar jag redan till kvällen. Då jag återigen kan färglägga i mina målarböcker för då har jag även hunnit sova middag. Min favorit målarbok är den man målar efter siffror, för då få man verkligen se hur bilden byggs fram. Men ibland åker även min fjärilsbok fram för att fortsätta på en sida jag redan påbörjat. Sen förra julen har jag målat en hel del även om man inte kan tro det, så det börjar snart bli dags att fylla på pennförrådet. Tanken är att under veckan försöka gå igenom mina pennor och se vilka färger som behövs. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0