Att man ska behöva kriga så......

Hej på er!
 
Imorse var jag uppe tidigt för att ringa ett par samtal främst till vårdcentralen som återigen gjort bort sig totalt. Jag ju vart på dem fler tal gånger senaste 6 månaderna angående medicinerna och min kraftiga försämring som blir allt mer tydlig. Trots alla samtal var det inte fören i förra veckan jag sattes på en vänterlistan för läkartid EFTER SOMMAREN!
 
Tyvärr har vårdcentralen gång på gång lovat att höra av sig igen, men aldrig gjort det och även idag när jag och mamma ringde fick vi återigen höra orden "Jag måste kolla upp det, så jag får återkomma". Där explodera min mamma kan jag säga, där satte både mamma och jag ner foten att vi inte går på dem orden längre att vc ska återkomma. Då dem endå aldrig ringer eller skickar brev sen! 
 
Det hela sluta med att hon i telefonen hittade en tid redan om 2 veckor till min nya läkare. Lite märkligt att dem helt plötsligt hade en tid med tanke på att jag försökt få en sen i Januari. Tydligen är jag inte sjuk nog för att få hjälp utan ska behöva vänta länge gärna flera år enligt dom.  Fy faan!
 
 
TACK
Alla ni som peppar mig där ute i dessa svåra tider! Ni är fantastiska<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

SKönt att du fick en tid :)

Svar: Ja, det var en enorm lättnad. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-21 @ 19:54:01
URL: http://missjennifer.se
Nilla

Det är helt galet att man ska behöva bli förbannad för att få hjälp. Kram

Svar: ja, jag förstår inte att dem inte själva kan med att göra så. Funderar på att försöka byta vårdcentral igen, men känns som oavsett var så tar dem bara hand om en ett år sen skiter dom i en igen:(
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-22 @ 10:35:04
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0